Borgermøde ang. Parkerings strategi
Fra "Parkeringsstrategi 2026"
Gå til projektet
Først og fremmest tak for et godt borgermøde ang. Parkering i indre by.
Vores forslag var flg.
1. Licens til beboer parkering inden for voldene.
2. Parkerinshus betalende til turister
3. Ønsker info i eboks ved fremtidige borgermødeer.
De bedste hilsner
Jacob og Tina van Delft
Stendamsgade 8
Nyborg
Kommentarer
for at kommentere.
Antal likes i alt: 1, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
