Spring til hovedindhold

Borgermøde ang. Parkerings strategi

Fra "Parkeringsstrategi 2026"

Gå til projektet

Først og fremmest tak for et godt borgermøde ang. Parkering i indre by.

Vores forslag var flg.

1. Licens til beboer parkering inden for voldene.

2. Parkerinshus betalende til turister

3. Ønsker info i eboks ved fremtidige borgermødeer.

De bedste hilsner

Jacob og Tina van Delft

Stendamsgade 8

Nyborg

Kommentarer

for at kommentere.
Antal likes i alt: 1, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået