Spring til hovedindhold

Faciliteter (del af gruppen fra kl. 17.20)

Fra "Fritids- og Idrætspolitik"

Gå til projektet

Med henblik på at kunne udnytte eksisterende faciliteter bedre kunne vi tænke os at man startede med at skabe et overblik over eksisterende faciliteter. Det er også nødvendigt at alle interessenter melder deres behov ind. Dernæst skal "nogen" bidrage med en prioritering så mindre børn kan træne på et tidspunkt der er passende for dem, større børn skal prioriteres at have adgang til faciliteter, de selv kan cykle til og så kan endnu større børn og voksne tildeles ydertider og sene tider. Der skal tænkes i at kommunen er en enhed og at visse faciliteter i princippet kan bruges hele døgnet - nogle vil gerne træne sent og haller kan bruges til andet end sport om natten :-) så fleksibilitet i anvendelsen og hos relevante klubber, der måske kunne samarbejde bedre om anvendelse.

vi ønsker at også ikke organiserede klubber /grupper kan opnå adgang til at afvikle aktiviteter, så der arbejdes med mere åbne bookingadgange

Og husk at vedligeholde og nyanlægge i hele kommunen

Bruger inddragelse / høringer er en god ting ! kan f.eks. også bidrage til at behovsafdække :-)

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Nuværende status

foreslået