Spring til hovedindhold

Foto - film

Fra "KULTURLOFTET - kulturværksteder på Bastionen"

Gå til projektet

Tak for et interessant og en spændende workshop. 

Jeg fokuserer meget på fotografering, udendørs såvel som i studiet. Det var også i denne egenskab, jeg deltog den 12. Juni. 

At kunne få muligheden for at lave film og fotograferer, må være oplagt, i dette oplæg til brug af Kulturloftet. 

Studieoptagelser kræver lidt plads og gerne uden for meget lysindfald udefra. Dette glæder både film -og fotooptagelser. The Black Box vil være en enestående mulighed for at indrette et studie i et hjørne af boxen. Lysudstyret skal selvfølgelig kunne sættes væk af vejen i et skab eller lign., når det ikke er Iburg. 

Den efterfølgende behandling af film og billeder samt udprintning af disse forestiller jeg mig skal gøres fra et af de rum hvor der foregår andre aktiviterer, f. eks. Fablab og Makerspace, samt hvor der er adgang til printere. 

Jeg forestiller mig også, at husets aktiviteter, må være oplagte emner for de fotointeresserede at dokumentere. Ligesom foto kan levere billeder til udstillinger m.m. 

Kommentarer

for at kommentere.
Antal likes i alt: 1, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.. Log ind for at stemme.

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået