Fotografi - Atelier - Reportage
Fra "KULTURLOFTET - kulturværksteder på Bastionen"
Gå til projektet
Da jeg ikke var til mødet, eller rettere gik igen da der manglede teleslynge, så jeg fik intet ud af det. Gik igen.
Jeg har mere en 60 års erfaring som fotograf - har udgivet fotobog - er foredragholder omkring Fotorejser over mange lande over hele verden.
(Har pt. 10 foredrag) se cpfoto.dk
Har haft Atelier/Mørkekammer i Borgerforeningen i ca. 30 år, indtil det blev til Bastionen, så blev jeg sat på gaden.
Er både nationel og International fotodommer, har været næstformand SDF Selskabet for Dansk Fotografi.
Har flere globale fototitler.
Har udstillet foto over det meste af landet gennem mange år.
Alt det her vil jeg kunne bidrage med i et evt. fotounivers på Bastionen.
Fotografer bl.a. for Nyborg Kommune til Dronninge-besøg, Tour De Franz - Royal Run, samt lidt for Visit Nyborg, er medlem af Østfyns Fotoklub.
Eneste ulempe er nedsat hørelse.
