Spring til hovedindhold

Kreativt mødested

Fra "KULTURLOFTET - kulturværksteder på Bastionen"

Gå til projektet

Jeg maler hovedsagligt, men jeg er kreativ på mange måder, keramik ,syning, tegning o.s.v.

Jeg går hjemme hos mig selv, og mangler nogle andre kreative mennesker at sparre med , at blive inspireret af og måske inspirere andre.

Derfor har jeg søgt efter andre kreative. Og jeg ved at der er et kreativt værksted på Provst Hjorths vej. Men der kan man ikke komme hvis man ikke er medlem, og det er en umulighed at blive medlem.

Derfor har jeg et ønske om at dét kunne blive et åbent værksted, lidt som på Mødestedet på Vestervold, hvor jeg for et lille beløb kan komme når der er åbent og alle kan være med til alt.

Det bør være sådan at man ikke skal gå og vente i årevis, så det bliver en lukket gruppe med få udvalgte med de rigtige kontakter.

Jeg ved vi er mange der har det som mig

Tak☺️

Kommentarer

for at kommentere.
Antal likes i alt: 2, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.. Log ind for at stemme.

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået