Tak for jeres bidrag til workshoppen
Fra "KULTURLOFTET - kulturværksteder på Bastionen"
Gå til projektet

Kære alle
Igår var vi 50+ samlet til workshop. En aften med helt fantastisk mange gode ideer, overvejelser, opmærksomhedspunkter og konstruktive input. Det hele kigger vi på den kommende tid, hvilket vi glæder os til.
Vi bad jer bl.a. designe det værste kulturloft, I kunne forestille jer. Den øvelse i sig selv gav os en række temaer, som er særligt vigtige at se nærmere på: Tilgængelighed, kultur, arbejdsklima, praktik og fællesskab er nogle af dem. Og der er masser af guf og vigtige indsigter at gå videre med.
VI holder jer opdateret 😊
De bedste hilsner
Peter og Louise // Urban Goods
Kommentarer
for at kommentere.
Antal likes i alt: 2, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
